תועלות למנהלים בכירים
- איסוף, יישור קו, בחירה ותיעדוף של פרוייקטים, תוכניות ועבודות בהתאם ליעדי הארגון.
- שקיפות משופרת של כל העבודות המתבצעות בארגון.
- ניהול Portfolio פרוייקטים והשקעות בתוכניות.
- הטמעת תקציב Top down ומעקב אר עלויות.
- צפיית תחומים בעייתיים בפרוייקט וביצוע שינויים בהתאם.
- תובנה טובה יותר של הקצאת המשאבים והתאמה להעדפות אסטרטגיות.
תועלות ל-PMO
- שיפור הערך של תפקיד ה-PMO באמצעות ניתוח מעמיק יותר של פרוייקטים, הגדרת סטנדרטים ושיפור יכולות הדיווח.
- שיפור יכולות הניתוח באמצעות מרכז מידע פרוייקטלי, ניתוח נתונים ודיווחים ברמה הארגונית – הנוגעים לנתוני כל הפרוייקטים והתוכניות.
- האצת תהליכי ההגדרה והניהול יישומים לדוגמה, באמצעות מדריכי פרוייקטים אינטראקטיביים, אלו מסייעים לבצע תכנון צעד אחר צעד תוך הדרכת המשתמשים אודות השלבים השונים בניהול הפרוייקט.
- שימוש בתבנית לשם פישוט שלבי תכנון הפרוייקט וחיסכון בזמן.
תועלות למנהלי פרוייקטים
- הבנה והערכה מדויקות של צרכי הפרוייקט לשם פריסת משאבים יעילה ויצירת תוכניות משאבים עתידיות.
- מערך עשיר של כלים לתכנון בהתאם למטרות הארגוניות.
- קידום מחויבות הצוות באמצעות שיתוף פעולה יעיל.
- דיווחים עשירים שמסייעים ליעילות ולהתאמה לפעילות הכלל ארגונית.
תועלות לחברי הצוות
- הרחבת שיתוף המידע והתיאום בין צוותי הפרוייקט, תורמים למעורבות עמוקה יותר, דיווח מדוייק יותר ושיתוף פעולה טוב יותר.
- ניצול יכולות תשתית ניהול הפרוייקטים באמצעות כלי Office המוכרים, באינטגרציה מלאה.
- שיתוף פעולה יעיל ויצירת סביבת עבודה משתפות באמצעות Windows SharePoint Services.
- השתתפות אקטיבית בשינויים המתרחשים בארגון.